کشف و ضبط محموله قاچاق کالا درامیدیه

با تلاشهای شبانه روزی سرهنگ اسماعیلی وماموران نیروی انتظامی شهرستان امیدیه کشف و ضبط محموله قاچاق کالا در امیدیه صورت گرفت.

به گزارش بصیرت نو خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا، عوامل فرماندهی انتظامی این شهرستان با محوریت پلیس آگاهی در میدان خروجی شهر به سمت اهواز به یکدستگاه تریلی مضنون شده و آنرا متوقف کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: راننده آن ابتدا با ارائه برگه هایی مهمور به مهر اداره پست بهبهان سعی در فریب عوامل انتظامی را داشته که با تیزهوشی مامورین مواجه و در نهایت با فک پلمپ، کامیون مورد بازرسی قرار گرفت و مشاهده گردید حامل بار قاچاق می باشد.

وی افزود: پس از دلالت به مقر انتظامی و شمارش مشخص گردید بار مکشوفه حاوی ۱۹۶۵ جفت کفش در مارک های مختلف، ۹ عدد باند اسپیکر ،۲ دستگاه میکروسکوپ پزشکی، ۷۰۶ ثوپ کاپشن، ۲۵ کارتن تجهیزات آشپزخونه همگی قاچاق و فاقد هر گونه برگ مثبته گمرکی به ارزش تقریبی پنجاه میلیارد ریال بوده است

فرمانده انتظامی امیدیه تصریح کرد؛ درهمین راستا یک نفر دستگیر ، پرونده ای تشکیل وبه منظور سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا