معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان: موانع و مشکلات واحدهای صنعتی رفع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: برخی از واحدهای صنعتی یا غيرفعال هستند یا با ظرفیت حداکثری کار نمی‌کنند، موانع و مشکلات آنها رفع می‌شود تا اثر گذاری و رونق بیشتر در اقتصاد استان داشته باشیم.

بصیرت نو خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، روز یکشنبه ٢۶ تیرماه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و با حضور امیرحسین نظری رئیس سازمان صمت خوزستان و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.

آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان، در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که دولت توجه ویژه‌ای به آن دارد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی افزود: برخی از واحدهای صنعتی یا غیرفعال هستند یا با ظرفیت حداکثری کار نمی‌کنند، موانع و مشکلات آنها رفع می‌شود تا اثر گذاری و رونق بیشتری در اقتصاد استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان خوزستان علاوه بر بخش کشاورزی قطب صنعتی کشور است، گفت: برخی از صنایع موانعی از جمله بدهی بانکی، بدهی بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه‌ها یا دستگاه های خدمات رسان و… دارند که این موضوعات را در ستاد تسهیل با حضور دستگاه های اجرایی بررسی می‌کنیم تا تثبیت اشتغال داشته باشم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: چندین طرح در این ستاد با حضور دستگاه های اجرایی خدمات رسان و بانک های عامل مطرح شد و موانع این صنایع رفع شدند تا تثیبت و افزایش اشتغال و رونق تولید در استان رقم بخورد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا