دسترسی آسان روستاییان مسیری دورافتاده با همت نفتی ها ؛ آسفالت جاده روستاهای تمبی چم فراخ به اتمام رسید

عملیات اجرایی روكش آسفالت باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به اتمام رسيد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این پروژه با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال به طول 2200 متر در مدت زمان 3 ماه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با تهیه شرح کار و نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت  انجام شد .

طی این اقدام  اجرای لایه های روسازی شامل بستر سازی و اجرای یک لایه اساس در طول مسیر و عرض 6 متر ، اجرای یک لایه آسفالت به مساحت بیش از 12000 متر مربع – احداث و ترمیم ابنیه فنی طول مسیر شامل احداث کانال سنگی ، احداث دیوار حایل ، احداث و ترمیم دستک های سنگی 2 دستگاه پل موجود اجرا گردید .

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان 18000متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت 15800 متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان  با جمعیتی حدود  2000 نفر،  به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع

می گردد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا