امضای قرارداد تدوین نقشه راه توسعه فناوری در میادین نفتی شرکت نفت و گاز اروندان

شرکت نفت و گاز اروندان و پارک علم و فناوری خوزستان، توافقنامه ای مبتنی بر تدوین نقشه راه توسعه فناوری در میادین نفتی شرکت نفت و گاز اروندان امضا کردند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت و پارک علم و فناوری خوزستان، روز گذشته (یکشنبه 25 اردیبهشت ماه) و همزمان با سومین روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت، توافقنامه ای مبتنی بر تدوین نقشه راه توسعه فناوری در میادین نفتی این شرکت امضا کردند.

زمان اجرای این قرارداد 12 ماه بوده و طی آن مقرر شده است تا شرکت نفت و گاز اروندان همگام با سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ضمن حمایت حداکثری از شرکت های استارت آپی و نوپا، زمینه لازم برای استفاده از ظرفیت های بومی در استان خوزستان را ایجاد کند.

پارک های علم و فناوری، حلقه مفقوده بومی سازی در صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این مراسم با تاکید بر اهمیت حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپی نوپا گفت: برای تحقق شعار سال لازم است تا به دنبال یافتن حلقه مفقوده در بحث ساخت و بومی سازی صنعت نفت باشیم.

عبداله عذاری اهوازی ادامه داد: بدون شک ارتباط با پارک های علم و فناوری می تواند در این خصوص راهگشا باشد.

وی توضیح داد: قطعا شرکت های کوچک و نوپا امکان شناساندن تمام توان و پتانسیل خود را به شرکت های کارفرمایی ندارند؛ در این میان پارک های علم و فناوری می توانند با شناسایی این شرکت ها و معرفی آن ها به شرکت های نفتی، نقش موثری در این میان داشته باشند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا