استان خوزستان پیشگام در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد/ رمز توسعه کشور خالی بودن زندان‌ها است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اگر زندان‌های ما خالی باشد، جامعه رو به توسعه و پیشرفت است.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، رضا نجاتی امروز در جشن گلریزانی که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه زندانیان زن سرپرست خانوار جرائم مالی غیر عمد برگزار شده بود، اظهار داشت: به لطف خداوند متعال امروز در نظامی زندگی می‌کنیم که فرهنگ اسلامی غالب است یکی از فرهنگ‌های حاکم کمک به هم‌نوعان به ویژه رسیدگی به خانواده‌های نیازمند است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خوزستان را یکی از استان‌های پیشگام در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و عنوان داشت: در رابطه با رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و زندانیان غیر عمد خوب پیش رفته‌ایم.

نجاتی بیان داشت:کمک به زندانیان جرائم غیر عمد بسیار ارزشمند است، اما مهمتر از آن آزادی زندانیان زن جرایم غیر عمد می‌باشد.

وی با تاکید بر ضرورت نشر کمک به آزادسازی زندانیان با جرائم مالی غیرعمد افزود: این موضوع باید در رسانه‌ها نشر پیدا کند، برگزاری نشست‌های اینچنینی به توسعه این فرهنگ و کار خیر کمک می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ابراز داشت: امیدواریم که تا پایان ماه مبارک رمضان شاهد آزادی جمع زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد باشیم.

نجاتی در پایان تصریح کرد: اگر زندان‌های ما خالی باشد، جامعه رو به توسعه و پیشرفت است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا