فراخوان یادواره عکس نوشته «مکتب امید» منتشر شد

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان یادواره عکس نوشته «مکتب امید» گرامیداشت استاد اخلاق زنده یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی توسط این اداره کل خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر و با اشاره به محورهای این یادواره افزود: ترکیب عکس و متن ادبی از دوره حیات،فعالیت،مراسم ترحیم و تشییع زنده یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی محورهای این یادواره هستند.

وی با اشاره به شرایط اسال آثار اظهار کرد: هریک از شرکت کنندگان می تواند حداکثر پنج اثر را به دبیرخانه ارسال کند.فرمت آثار ارسالی می بایست jpg و در قالب فایل فشرده zip باشد.همچنین نام فایل ارسالی باید متشکل از سه بخش شامل: نام،نام خانوادگی و کد ملی شرکت کننده باشد.

جمشیدی ادامه داد: شرکت کنندگان در یادواره به عنوان مالک و تولیدکننده اثر هستند و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت بر عهده ارسال کننده است.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: عکس ها و متن پیوست آن نباید عیناً کپی و برگرفته از آثار دیگران باشد. در ارزیابی نهایی، آثار دریافتی،این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی مهلت ارسال آثار را تا 28 فروردین 1401 عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای شرکت در یادواره،آثار خود را به دبیرخانه یادواره (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان) و یا ایمیل farhang.honar.ershad.khz@gmail.com ارسال کنند.

جمشیدی تصریح کرد: به نفرات اول تا پنجم،لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می شود.

گفتنی است،این یادواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری شهرداری اهواز و روزنامه راوی ملت برگزار می شود.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا