معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای خوزستان خبرداد: رفع مشکل تجهیزات آب شرب روستای لالب شهرستان باغملک تا دو هفته آینده/فعلا آبرسانی با تانکر انجام می‌شود

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای خوزستان در دیدار با مدیر قرارگاه رسانه و مطالبه گری استان خوزستان از رفع مشکل تجهیزات آب شرب روستای لالب شهرستان باغملک تا دو هفته آینده خبرداد و گفت: در حال حاضر آبرسانی تا رفع کامل مشکل با تانکر به مردم روستا انجام می شود.

بصیرت نو خوزستان : محسن قمیشی امروز سه شنبه (۱۶ فروردین ماه)در نشست مشترک با سجاد بهمنی مدیر قرارگاه رسانه و مطالبه گری استان خوزستان به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستای لالب در شهرستان باغملک پرداخت.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای خوزستان در این باره توضیح داد: با تلاش نیروهای عملیاتی، مشکل تجهیزات آب شرب روستاهای لالب شهرستان باغملک تا دو هفته آینده برطرف و آب به اهالی روستا می رسد.

به گفته قمیشی، آبرسانی تا رفع کامل مشکل، با استفاده از تانکر و به صورت سیار انجام می‌شود.

همچنین در این نشست سجاد بهمنی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده از سوی آبفا استان خوزستان به مشکلات مربوط به روستا های حوزه منگشت خصوصا روستاهای لالب و بختکان ، چلچلک، درب، صحرای خمین در شهرستان باغملک پرداخت و خواستار برنامه ریزی و چاره اندیشی در این خصوص شد.

مدیر قرارگاه رسانه و مطالبه گری خوزستان همچنین به کاهش بارندگی ها در دو سال اخیر اشاره کرد و نسبت به کم آبی در سال جاری هشدار داد و بر رعایت الگوی مصرف آب تاکید کرد.

ایشان در پایان از تلاش همه مسیولین شهرستان و اعضای شورا و دهیار روستا که باپیگیری مکرر در جهت رفع مشکل آب روستا تلاش میکنند تشکر نمودند.

 

منبع : راوی جنوب

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا