خدمتی دیگر از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ عملیات اجرای روکش آسفالت جاده روستاهای تمبی چم فراخ آغاز شد

عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستاهای تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این عملیات طی روزهای گذشته و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت آغاز شد و پیش بینی می شود با توجه به وضعیت جوی در اسرع وقت به اتمام برسد .

برای این بخش از پروژه بهسازی و مرمت جاده روستاهای منطقه تمبی چم فراخ که 3100 متر طول و 5/5 متر عرض  آسفالت آن می باشد مبلغ 3 میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه شده است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همت مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعریف و به مرحله اجرا رسیده مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان  با جمعیتی حدود  2000 نفر،  به مرکز شهرستان در این بخش از مسیر مرتفع می گردد.

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان 18300متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت آن شامل عملیات خاکی و اجرای روکش آسفالت به طول 13000 متر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا