در نشست مدیران ارشد شرکت نفت و گاز اروندان و جمعیت هلال احمر استان خوزستان زمینه های همکاری و هم افزایی میان دو مجموعه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط  عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی از تعامل میان شرکت نفت و گاز اروندان با جمعیت هلال احمر استقبال و برای همکاری با این سازمان در راستای مسئولیت های اجتماعی تعریف شده در سیاستهای شرکت ملی نفت ایران اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی استان خوزستان و بروز حوادث طبیعی نظیر زمین لرزه و سیل، گفت: صنعت نفت همواره تلاش نموده تا در اهتمام ویژه به مسئولیت های اجتماعی و همکاری و همراهی با دستگاه های اجرایی و امدادی استان نقش تاثیرگذاری ایفا نماید که نمونه بارز آن در پیشگیری از کاهش تبعات ناشی از سیلاب در سال های اخیر و کمک در بازسازی مناطق آسیب دیده براثر این حوادث بود.

عذاری اهوازی همچنین به مشکل کم آبی در برخی مناطق استان در تابستان گذشته اشاره کرد و  افزود: در این ارتباط نیز نفت و گاز اروندان همسو با دیگر دستگاه ها نسبت به خدمات رسانی به مناطق و روستاهای پیرامونی تاسیسات اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: این شرکت در اجرای برنامه ها و دستورالعمل های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران افزایش مشارکت های اجتماعی و ایفای نقش بیش از پیش در بهبود زیر ساخت ها و محرومیت زدایی در گستره مناطق عملیاتی شرکت را در  دستور کار دارد.

در این نشست دکتر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تشریح وظایف و مسئولیت های هلال احمر، همدلی و همکاری همه مجموعه ها، دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران در جهت ارائه خدمات مطلوب در استان را مورد تاکید قرارداد.

وی با ابراز خشنودی از توسعه همکاری با شرکت نفت و گاز اروندان و تبریک انتصاب آقای عذاری اهوازی به عنوان مدیرعامل این شرکت افزود: از مواردی که می توان با همکاری این مجموعه ها در آن نقش ایفا کرد توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی و ارائه خدمات در قالب پروژه های محرومیت زدایی است که جمعیت هلال احمر در این ارتباط اعلام آمادگی می نماید.