مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان آبادان گفت : مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ به مناسبت سالروز ولادت رسول اکرم (ص) رئیس و کارکنان شعبه یک تامین اجتماعی شهرستان آبادان به ملاقات حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه جدید شهرستان آبادان رفتند . در این دیدار آرش موزرمی رئیس شعبه یک تامین اجتماعی شهرستان آبادان اطلاعات جامعی در خصوص عملکرد این شعبه ارائه نمود و ضمن تبریک انتصاب ایشان گفت : شعبه یک آبادان ۲۱ هزار نفر بیمه شده اصلی ، ۶۷ هزار بیمه شده اصلی و تبعی ، بیش از سه هزار بازنشسته و 14 هزار بازنشسته اصلی و تبعی و حدود 30 درصد از جمعیت آبادان تحت پوشش تامین اجتماعی این شعبه قرار دارد و با در نظر گرفتن افراد تحت پوشش شعبه دو آبادان ، حدود 53 درصد از مردم آبادان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند .

موزرمی در ادامه به معرفی خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ پرداخت و نحوه مکانیزه شدن پرونده های بیمه شدگان و مستمری بگیران را برای امام جمعه آبادان تشریح نمود .

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی ضمن خوش آمدگویی به کارکنان ، گفت : مدیران جامعه اسلامی باید اخلاقیات، پرهیزکاری و تقوا را الگوی رفتاری و پیروی از راه شهدا را چراغ مسیر خود قرار دهند. مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند.

امام جمعه آبادان در ادامه اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین سازمان های خدماتی کشور است و من برای تک تک خادمین به مردم آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .

در پایان ایشان از زحمات رئیس و کارکنان شعبه یک آبادان تقدیر و تشکر کرد .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا