در جهت یاری رسانی به زنان و کودکان زلزله زده شهرستان اندیکا/اجرای طرح مهربانو از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان

در جهت یاری رسانی به زنان و کودکان زلزله زده شهرستان اندیکا طرح مهربانو از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ، زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اعلام این مطلب گفت:در پی وقوع زلزله اخیر در شهرستان اندیکا شاهد بروز خسارات و مشکلاتی برای تعداد زیادی از هم استانی های عزیزمان در شهرستان اندیکا بودیم که باتوجه به اینکه در بروز حوادث و بحران ها زنان و کودکان آسیب پذیری بیشتری دارند برآن شدیم جهت هماهنگی و کمک رسانی بهتر در ابعاد اقتصادی و اجتماعی طرح مهربانو را به اجرا درآوریم.

وی افزود : این طرح با مشارکت کلیه مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی سراسر استان ، خانه سمن های استان خوزستان و بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده با اشاره به نقش ارزنده بانوان در یاری رسانی و فعالیت های خیرخواهانه گفت :در اجرای این طرح از ظرفیت های دستگاههای اجرایی و کمک های مردمی استفاده خواهد شد.

پارسافخر اهم اقلام مورد نیاز را وسایل بهداشتی ،مواد شوینده ،چادر،لباس زمستانی ،پوشک بچه و….اقلام ولوازم تحریرو…برشمرد.

وی همچنین با تاکید بر ارائه و نیاز به خدمات روانشناسی ،مددکاری و پزشکی از مددکاران ،مشاوران و پزشکان نیز دعوت بعمل آورد دراجرای هرچه بهتر این طرح مشارکت داشته باشند.

خاطرنشان می شود علاقمندان از طریق تماس با شماره۰۶۱۳۳۳۳۸۴۱۸ جهت مشارکت در این طرح ‌وکسب اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت ۸صبح الی ۱۷ بعدازظهر تماس حاصل فرمایند .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا