مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: کتاب بهترین رسانه برای انتقال ناگفته‌های حوزه دفاع مقدس است

سردار «مرادحاجتی» کتاب را بهترین رسانه برای انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس دانست و گفت: چاپ، نشر و توزیع کتاب بسیار برای ما مهم است اما مهمتر از آن کیفیت بخشی محتوایی، مخاطب شناسی و توزیع مناسب آن در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، «عباس حسین‌زاده» سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان میزبان سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‌ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بود.

سردار مرادحاجتی در بدو ورود به کتابخانه مرکزی خوزستان از واحدهای مختلف این کتابخانه بازدید کرد و اظهار داشت: یکی از تفاهم نامه‌های مهم و اساسی حوزه دفاع مقدس با نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و به خصوص در حوزه کتاب است. در این تفاهم‌نامه مشترک همکاری قصد داریم اقداماتی اساسی از جمله ایجاد کتابخانه مرکزی دفاع مقدس را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تبدیل کتاب‌های فاخر به صوت، معرفی چهار گوینده برای دکلمه کتب صوتی، مسابقه و معرفی هر کتاب در یکی از ایام هفته دفاع مقدس از جمله موارد همکاری هستند که مجدانه پیگیر اجرای آنها هستیم.

سردار مرادحاجتی کتاب را بهترین رسانه برای انتقال خاطرات، اسناد و ناگفته‌های دفاع مقدس در میان جامعه دانست و متذکر شد: چاپ، نشر و توزیع کتاب بسیار برای ما مهم است اما مهمتر از آن کیفیت بخشی محتوایی، مخاطب شناسی و توزیع مناسب آن در جامعه است.

حسین‌زاده نیز دغدغه‌مندی در حوزه کتاب دفاع مقدس را ارزشمند دانست و عنوان کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم رغبت نسل جوان به مطالعه آثار ادبی دفاع مقدس بیشتر شود و هم کتاب‌های منتشر شده در این عرصه به راحتی در دسترس همه قرار بگیرد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا