دیدار رئیس سازمان بسیج عشایر خوزستان با خانواده شهید سبحانی

رئیس سازمان بسیج عشایر استان خوزستان به منظور تجدید عهد و ادای احترام با خانواده شهید محمدرضا سبحانی دیدار کردند.

شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. خوشا بحال کسانی است که این رسالت الهی را به سر منزل مقصود برسانند
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، رئیس سازمان بسیج عشایر استان خوزستان به همراه چند تن از معتمدین و سادات منطقه بمنظور تجدید عهد وادای احترام به مقام شامخ شهدا با خانواده شهید محمد رضا سبحانی اولین شهید مدافع شهر سوسنگرد و سرباز شاخص ملی در سال ۹۰ دیدار کردند .

صخری در این دیدار گفت:  شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما گذاشته اند. خوشا بحال کسانی است که این رسالت الهی را به سر منزل مقصود برسانند .

سرهنگ پاسدار حمدی صخری که حامل سلام سردار فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) بود اظهار کرد: سوسنگرد قهرمان خط مقدم دفاع از کشور است که در طول عمر بابرکت انقلاب و دوران دفاع مقدس و بعد ازآن وفاداری خود را به ولایت و نظام نشان داد بطوریکه شهیدان والامقام و سرداران بنامی سجده به خاک پاک آن گذاشتند و در دل خود جای داد.

وی افزود: مردم شریف دشت آزادگان علیرغم مشکلات و نارسائیهای شدید همچنان بر آرمانهای امام و رهبری ثابت قدم هستند .

رئیس سازمان بسیچ عشایر سپاه حضرت ولیعصر(عج) و هیئت همراه ضمن اهداء لوح تقدیر به خانواده معظم شهید سبحانی به مقام شهدا ادای احترام کردند.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا