سردار شاهوارپور در دشت آزادگان بیان کرد سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستائیان است

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستائیان است، گفت: برای مدیریت مخازن سد و تامین آب شرب، کشاورزی و حق‌آبه زیست محیطی باید برنامه‌ریزی صحیحی شود.

پایگاه خبری بصیرت نو، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان روز شنبه در جمع مسئولین دشت آزادگان و شرکت آبفا خوزستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیاز به آموزش و تامین منابع داریم متولیان امر در این زمینه کوتاهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با خشکسالی باید برنامه داشته باشیم، افزود: بخش عمده این کار به متولیان آب در استان برمی گردد که مدیریت سد‌ها و رودخانه‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند این مشکلات را موجب ناامیدی مردم از نظام کنند، عنوان کرد: مردم دشت آزادگان مستحق خدمت هستند و همیشه وفادار انقلاب اسلامی بوده اند چنانکه مشارکت بسیار خوب مردم این منطقه در انتخابات موید این مساله است.

سردار شاهوارپور اظهار کرد : دو ماه کار مداوم برای مقابله با تنش آبی با ۳ اولویت تامین آب شرب، آب کشاورزی و حق‌آبه زیست محیطی نیاز است؛ آب اگر کم است باید مدیریت کنید تا به هر ۳ موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: روستا‌ها فقط مشکل آب شرب ندارند باید برای آب احشام هم برنامه ریزی کرد اصلا بهانه حضور مردم در روستا‌ها همین پرورش دام و کشاورزی است؛ اگر آب نباشد که زندگی آن‌ها نابود می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با اعلام آمادگی سپاه برای همکاری در تامین نیروی انسانی، تانکر و سایر موارد، گفت: نقاطی که نیاز به کمک هست مسئولین امر به ما اعلام کنند تا برای رفع مشکلات کمک کنیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا