رونمایی از ده ها سند و کتاب حوزه دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از رونمایی ده ها سند و کتاب حوزه دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیرت نو، نشست خبری تشریح برنامه‌های سوم خرداد و چهارم خرداد امروز با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد .

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ابتدا از برگزاری 2200 ویژه برنامه شاخص استانی به مناسبت های سوم خرداد و چهارم خرداد در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و عمرانی غالبا به خاطر بحران ویروس کرونا در بستر فضای مجازی و رسانه ای به خصوص از طریق صداوسیما منتشر و یا برگزار می شوند.

سردار یوسفی با تقدیر از اهالی رسانه به عنوان بازوی توانمند افکار عمومی و افسران جنگ نرم جبهه های مختلف به خصوص ویروس کرونا و تلاش مستمر و جهادی در تولید محتوای فاخر حوزه دفاع مقدس، بیان کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر نباید کمرنگ و به یک برنامه و مناسبت عادی و گذرا تبدیل شود.

وی افزود : از شاخص‌ترین برنامه های مد نظر در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان می توان به مسابقه ملی جمله های حماسی، فراخوان استانی داستانک سوم خرداد، رونمایی از ده ها سند و کتاب حوزه دفاع مقدس، تولید چندین موشن گرافیک حماسی، همایش بانوان و اجرای ویژه برنامه های تلویزیونی اشاره کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: صداوسیمای مرکز آبادان، صداوسیمای مرکز خوزستان، نمایندگان رسانه های مختلف و بسیاری از شبکه های سراسری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و دزفول استقرار یافتند تا نسبت به پخش و پوشش حداکثری برنامه‌های مد نظر اقدام کنند.

سردار یوسفی با اشاره به برنامه های شاخص نیروهای مسلح خوزستان گفت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب بیش از 40 ویژه برنامه را تدارک دیده اند که برخی از آن ها نیز در حال اجرا هستند، نیروی انتظامی خوزستان نیز بیش از 33 برنامه شاخص را طراحی و برنامه ریزی کرده اند و سپاه استان نیز 300 برنامه متنوع استانی و ملی و بیش از 40 برنامه شاخص را تقدیم مردم عزیز خوزستان و ایران اسلامی خواهند کرد.

در ادامه نشست، خبرنگاران، سوالات خود را در خصوص برنامه های سوم خرداد و چهارم خرداد مطرح کردند و سردار یوسفی نیز پاسخگوی اصحاب رسانه خوزستان بودند.

در پایان نشست خبری از خبرنگاران حاضر در جلسه با هدایایی از طرف نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان تقدیر شد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا