مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان: حوزه دفاع مقدس به هیچ حزب و گرایش و سلیقه‌ای تمایل ندارد

حجت‌الاسلام مسروری گفت: نقطه قوت و وحدت بخش حوزه دفاع مقدس این است که هیچگونه وابستگی و گرایشی به سلیقه‌ها و احزاب سیاسی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، حجت‌الاسلام «سجاد مسروری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان به تشریح فضای انتخاباتی و سیاسی موجود کشور پرداخت و اظهار داشت: نقطه قوت و وحدت بخش حوزه دفاع مقدس این است که هیچ گونه وابستگی و گرایشی به سلیقه‌ها و احزاب سیاسی ندارد.

وی افزود: خدا را شاکریم که همه احزاب و گرایش های سیاسی علیرغم اختلاف نظرهایی که دارند در خصوص حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت وحدت نظر دارند و برای این حوزه احترام خاصی قائل اند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت گفت: تنها رسالت ما که خادم حوزه دفاع مقدس هستیم پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است و اینکه قداست این حوزه را نگه داریم و خودمان را وارد مسائل و حاشیه های سیاسی نکنیم.

حجت الاسلام مسروری در پایان بیان داشت: صد البته در کنار محافظت از رسالتی که بر عهده داریم باید در عرصه های مهم سیاسی و انتخابات کشور نیز هشیار باشیم و برای روشنگری جامعه و افکار عمومی و هدایت آن ها به سمت اندیشه هایی که برای فرهنگ غنی و ارزشی انقلاب و دفاع مقدس تمایل دارند کمک فکری کنیم و از داوطلبان نیز مطالبه کنیم که در هر جایگاه و منسبی که هستند نسبت به ترویج ارزش ها و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس کوتاهی نکنند و البته مواظب شیطنت های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب هم باشند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا