استاندار خوزستان تاکید کرد / خانه احزاب در اختیار همه گروه های سیاسی باشد

استاندار خوزستان گفت: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد و به صورتیکه خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار بگیرد باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسئولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو، جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای خوزستان روز سه شنبه با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری، و شهاب رزمی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد نمایندگان احزاب اصولگرا به بیان دیدگاه های خود در زمینه برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو و همچنین مسائل کلان استان پرداختند.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: باید هماهنگی بیشتری بین احزاب باشد و به صورتیکه خانه احزاب در اختیار هر گروه و دسته ای قرار بگیرد باید در عین وجود اختلاف نظر سیاسی اما خانه احزاب در خدمت و اختیار همه احزاب قانونی باشد. همچنانکه من هم قطعا دیدگاه و سلیقه سیاسی خود را دارم اما به عنوان استاندار خوزستان مسئولیت دارم نگاهی فراگیر داشته باشم و در اجرای کارها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و خدمتگزار همه مردم باشم.

نماینده عالی دولت در استان افزود: هر چه مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم امنیت و عزت ما بیشتر میشود و جایگاه ما در سطح بین المللی مستحکمتر خواهد بود.

سلیمانی تاکید کرد: بایست تخصص و واقع گرایی را از سیاسی کاری جدا کنیم و مدیریت مان الهی و جهادی باشد. من نیز سعی کردم در انتصاباتی که داشتم به جوانان توجه بیشتری نمایم.