سیزده بدر کاری و دیدار صمیمی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر (عج) با استاندار خوزستان

سرگرد نادر محمد میسی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ولیعصر ( عج ) با استاندار خوزستان دیدار ک

به گزارش خبرنگار بصیرت نو، در این دیدار که روز گذشته در استانداری خوزستان انجام شد ، سرگرد نادر محمد میسی پس از بیان ظرفیت های متعدد بسیج ادارات و کارمندان در سطح شهرستان های سراسر استان و کلانشهر اهواز و وجود سازکاری مهندسی از حضور نیروهای بسیجی و نیز مفید فایده بودن لجستیک و پشتیبانی ادارات به صورت جهادی در دو فاز ابلاغی و اضطراری ، آمادگی این سازمان را برای حضور در میادین و مواقع حساس به تشخیص شورای تامین استان خصوصاً استاندار محترم خوزستان اعلام نمودند.

در همین راستا محمد میسی به بیان گوشه ای از فعالیت های سازمان پرداخته و یکی از اصلی ترین عملکردها در سال گذشته را در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا و بسیج کلیه امکانات بسیج ادارات استان در موضوع کمک های مومنانه ایراد نمود.

استاندار خوزستان ضمن تشکر از زحمات بسیجیان سلحشور در ادارات و نهادهای دولتی سراسر استان ، سال جدید را به ایشان تبریک گفتند .
دکتر سلیمانی استاندار خوزستان ، پیرو فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری سال ۱۴۰۰ با شعار (تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) افزودند : انتظار می رود تا همه مسئولین خصوصاً ادارات و نهادهای دولتی و به ویژه کارمندان بسیجی در این عرصه خوش بدرخشند و در مسیر تحقق فرامین معظم له ، در یاری رساندن به مردم ، جوانان و تولیدکنندگان ، از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

استاندار خوزستان همچنین انتخابات پیش رو را که به لحاظ وضعیت استراتژیکی منطقه و از لحاظ زمانی ، از موقعیت خاصی برخوردار است را انتخاباتی حساس قلمداد نمود و در همین راستا بیان داشت : انتظار می رود در ایام مانده به انتخابات ، بسیجیان و نخبگان در تمام سطوح نسبت به آگاه سازی مردم عزتمندانه به پاس خون مطهر شهیدان و به پیروی از ولایت علوی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، دلسوزانه عمل نمایند.
این دیدار صمیمی ، موجبات امیدآفرینی و تقرب بیشتر فی مابین بسیج ادارات و کارمندان استان و استاندار خوزستان گردید.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا