پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی زحمت کشان عرصه آگاهی و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پیامی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی زحمت کشان عرصه آگاهی و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
وظیفه خبرنگاری و مسئولیت سنگینی که زحمت کشان این عرصه در قبال جامعه بر عهده دارند، همواره شایسته احترام و تکریم و تقدیر است. زیرا روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جز با دقت نظر، امانتداری و سرعت عمل خبرنگاران محقق نمی شود، و این وظیفه ی سخت آن هم در شرایطی که امروز اطلاع رسانی از مسیر کانال های مختلف ارتباطی و رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، حضور گسترده و روزافزون مخاطبان را به همراه داشته، بیش از پیش قابل اهمیت است و نقش خبرنگاران در افزایش آگاهی و دانش جامعه از طریق انتشار و بیان واقعیات و تفکیک اخبار حقیقی، بیشتر نمایان می شود.
بر خود واجب می دانم تا در روز بزرگداشت مقام والای خبرنگار از زحمات تمامی خبرنگارانی که همچون دیده بان امین جامعه؛ پرچم آگاهی و آزادی و امید را در این شرایط کرونایی بر افراشته اند، قدردانی نمایم، به ویژه از تلاش و پشتکار خبرنگاران در حوزه صنعت برق آن هم در سالی که با انواع مشکلات بی آبی، تولید و گرمای بی سابقه هوا مواجه بودیم؛ اما در کنار مجموعه این صنعت در استان خوزستان قرار گرفتند و با اطلاع رسانی خود، زمینه رشد و تعالی و فرهنگسازی هر چه بیشتر و بهتر صنعت برق را فراهم کردند. از پروردگار متعال، توفیق روز افزون و سلامتی یکایک شما فرهیختگان و اهالی قلم و اندیشه را خواستارم.

بلند و گرامی باد نام و یاد شهدای عالی مقام رسانه و همه کسانی که جان شیرین شان را در راه اعتلای این سرزمین اسلامی، فدا کردند.

علی خدری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا