توزیع دومین مرحله گوشت قربانی ماه رجب

دومین مرحله گوشت قربانی ماه رجب در آبادان و خرمشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو،  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز قربانی از سوی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) همزمان با شهادت مظلومانه امام موسی بن جعفر (ع) در میان خانواده‌های نیازمند شناسایی شده سطح منطقه آزاد اروند توزیع شد.
حسین قانعیان افزود: این بسته‌های گوشت دومین مرحله از طرح نذر ماه رجب بود که به همت ۲۸ کانون فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر در اختیار نیازمندان این منطقه قرار گرفت.
او با اشاره به همکاری ستاد‌های هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در راستای توزیع این بسته‌های نذری با بیان اینکه این بسته‌ها به صورت بسته‌های یک کیلو و ۲۰۰ گرم وزن دارند گفت: در مجموع یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت نذری به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهر‌های آبادان، خرمشهر، اروندکنار، چوئبده، منیوحی و مینوشهر توزیع شد.
قانعیان به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند در زمینه کمک‌های مومنانه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بسیاری از کانون‌های فعال ما در این منطقه دارای موسسه خیریه هستند که در راستای کمک به نیارمندان سطح شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزنده‌ای را به ارمغان آورده اند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا