بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛ حضور مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گلزار شهدای اهواز/مهندس محمدی: زنده نگهداشتن یاد شهدا تکلیف و رسالت همگانی است

به گزارش بصیرت نو خوزستان به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مهندس علی محمدی به همراه برخی از مدیران و کارکنان شرکت، با حضور در گلزار شهدای اهواز با قرائت فاتحه، زیارت عاشورا، اهدای گل و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌ های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن اسلامی بر ضرورت تکریم خانواده‌ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: در فرهنگ غنی ایران اسلامی، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است.

وی افزود: شهادت که نتیجه سلامت روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد، چون ریشه آن در قدرت، قوت، صبر، استقامت، مبارزه با کفر، انسجام، آخرت خواهی است.

محمدی با بیان اینکه یکی از نیاز‌های اساسی کشور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است، ادامه داد: اگر در کلام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به شکل دقیقتری توجه کنیم، درخواهیم یافت که از نگاه حضرت آقا، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، برکات بسیار مهمی در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و حتی اقتصادی به همراه دارد.

وی تصریح کرد: سیره و مشی عاشورایی شهدا، بهترین رهنمون برای مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان در عرصه صنعت کشور برای خدمت به نظام مقدس ایران اسلامی است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد: پرسنل این شرکت با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و با روحیه دوران دفاع مقدس، در جبهه خدمتگذاری، برای رونق اقتصادی، رشد تولید و توسعه صنعت کشور تلاش می کنند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا