مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در بازدید سرزده از اداره گاز آبادان: تا پایان عملیات خاکبرداری متروپل برای جلوگیری از حوادث ناشی از گاز تمهیدات لازم پیش بینی شده است

نادرقلی زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در بازدید سرزده از پروژه های گازرسانی شهرستان آبادان، از نزدیک در محل حادثه ساختمان متروپل حضور یافت و ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده، بر پیش بینی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از حوادث ناشی از گاز و پایداری شبکه را تاکید کرد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، در بازدید سرزده نادرقلی زری میدانی مدیر عامل گاز خوزستان و علی اکبر نکونام مدیر بهره برداری این شرکت از پروژه های گازرسانی شهرستان آبادان، در محل ریزش ساختمان متروپل این شهرستان حضور یافت و ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیده، دستورات لازم جهت وقوع حوادث ناشی از گاز را صادر کرد.

در این بازدید، زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: در حادثه ی ریزش ساختمان متروپل آبادان با هماهنگی رئیس ستاد بحران و با توجه به جلوگیری از خسارات ناشی از گاز تمهیدات لازم صورت گرفته است.

وی ضمن اعلام قطع گاز 50 مشترک در اطراف محل حادثه، گفت: پس از ایمن سازی محل حادثه و با هماهنگی ستاد بحران، وصل جریان گاز در منطقه مورد اشاره انجام خواهد شد.

گفتنی است طی بازدید سرزده مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان، ضمن بررسی روند گازرسانی به محل حادثه ریزش ساختمان متروپل، از اداره گاز شهرستان آبادان بازدید و با پرسنل آن اداره دیدار و گفتگو کرد.

 

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا