قراداد ساخت و پوشش لوله ۴۲ خط انتقال نفت صادراتی اهواز – گوره منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ شرکت لوله سازی اهواز در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، قرارداد ساخت لوله ۴۲ خط انتقال نفت اهواز – گوره را منعقد کرد.
در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قرارداد خرید ۲ قلم لوله‌های جریانی ۴۲ اینچ از شرکت لوله سازی اهواز را با این شرکت به امضا رساند.
ارزش این قرارداد که به امضای هوشنگ احمدی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به امضا رسید، ۳.۷ همت است.
این لوله‌ها قرار است در خط انتقال صادراتی اهواز- گوره با تکیه بر توان داخلی و بومی سازی ۱۰۰ درصدی مورد استفاده قرار گیرند.
امضای این قرارداد در راستای پویایی و شکوفایی صنایع استان خوزستان و استفاده از توان داخلی و بومی سازی قطعات به امضا رسیده است.
به گفته مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی واگذاری طرح خط لوله اهواز – گوره موجب می‌شود شرکت لوله‌سازی اهواز از زیان‌دهی خارج شود و به سوددهی می‌رسد.
شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون مترمربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.