رکوردشکنی لوله‌سازی اهواز در تولید و پوشش لوله

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ مدیر تولید شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به رکوردشکنی شرکت در تولید و پوشش لوله، از راه‌اندازی کارخانجات پوشش داخل و شماره یک شرکت تا پایان امسال خبر داد.
کوروش غفاری مدیر تولید شرکت لوله‌سازی اهواز ، چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بخش‌های تولید لوله و پوشش لوله در شرکت مطرح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذر در بخش تولید لوله ۵۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم و در بخش پوشش لوله هم رشد ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد‌.
وی ادامه داد: شرکت لوله‌سازی اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ هزار تن لوله تولید و ۷۵۰ هزار متر مربع پوشش لوله تولید کرده است.
غفاری گفت: در کارخانه اسپیرال در حال تولید برای پروژه معروف به “واسکو” یا “آب صفه” هستیم که بعد از ۵ سال این کارخانه به واسطه این پروژه (به قطر ۶۴ اینچ و طول ۱۲۰ کیلومتر) احیا شد.
غفاری افزود: این پروژه شامل پوشش بیرون و داخل هم است که به واسطه آن کارخانجات پوشش بیرون و داخل شرکت تا این سایز ارتقا خواهند یافت.
وی ادامه داد: به واسطه این پروژه تا دو ماه آینده کارخانه پوشش داخل شرکت هم احیا می‌شود ، برای احیای کارخانه شماره یک نیز برنامه‌ریزی شده است که تا قبل از پایان‌ سال در مدار تولید قرار گیرد.