به کوشش متخصصین کارگاه مبدلهای نیروگاه رامین صورت گرفت صرفه جویی 15 میلیارد ریالی از محل تجهیزات ساخت یا ریتیوب شده

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، با انجام عملیات ساخت تجهیزات و ریتیوب لوله ها در کارگاه بازسازی مبدلهای نیروگاه رامین صرفه جویی معادل 15 میلیارد ریالی حاصل شده است.

فربد قیصری پور سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین در این باره گفت: در گذشته برای رفع مشکل تیوب ها و تجهیزات مبدلها ، دستگاهها به بیرون از نیروگاه جهت بازسازی و رفع عیوب انتقال داده میشد که علاوه بر صرف زمان طولانی جهت انجام تعمیر و بازسازی و اثرات منفی بر روند تولید حداکثری برق ، هزینه های بسیاری را برای نیروگاه در پی داشت.

وی با اشاره به وجود توانمندی متخصصین کارگاه مبدلهای این نیروگاه ، به ایجاد دستورالعملی عملیاتی با هدف ساخت و ریتیوب این تجهیزات توسط نیروهای بومی ذکر نمود که از جمله اقدامات مثبت حاصل شده در این خصوص را میتوان به ریتیوب کامل کولرهای بخار و هیتر شیمیایی استارت بویلرهای فاز 1و2 نیروگاه و همچنین ساخت کولر روغن فید پمپ ، کولر روغن سیستم کنترل و کولر روغن بوستر پمپ عنوان کرد.

قیصری صرفه جویی حاصل از انجام عملیات ساخت تجهیزات و ریتیوب لوله ها در کارگاه بازسازی مبدلهای نیروگاه رامین را معادل 15 میلیارد ریالی عنوان نمود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا