مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری؛ بیست و هفتمین نمایشگاه نفت فرصتی مناسب برای افزایش دانش و تعامل با سازندگان است

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری؛ بیست و هفتمین نمایشگاه نفت فرصتی مناسب برای افزایش دانش و تعامل با سازندگان است

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ جواد تقی زاده با تشریح اقدامات این شرکت طی یکسال گذشته بیان کرد: تامین سوخت زمستانه کشور به میزان ۱۷ م مترمکعب در روز توسط این شرکت یکی از دستاورد های مهم شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بود که در کمتر از ۵۰ روز محقق شد.
وی افزود: افزایش ۲۰ هزار بشکه ای ظرفیت فرآوری نفت رامشیر از دیگر اقدامات شاخص شرکت آغاجاری بود که با استفاده از ظرفیت های داخلی و توان کارشناسان شرکت انجام شد.
وی همچنین راه اندازی پیش تراکم آن جی ال ۱۰۰۰ همزمان با سفر اخیر ریاست جمهوری به استان خوزستان را از دیگر طرح های موفق مناطق نفت‌خیز جنوب برشمرد.
مدیر عامل شرکت آغاجاری با اشاره به تنش آبی استان خوزستان در فصل تابستان افزود: احیای چاه‌های آبرسانی با هدف مقابله با تنش آبی در جنوب شرق خوزستان با استفاده از روشهای نوین جهت ارائه خدمات به تاسیسات و بخش از روستاها و شهر های همجوار شرکت از دیگر اقدامات این شرکت بود که انجام گردید.
 تقی زاده در ادامه تعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون ۲ در بازه کمتر از ۶ ماه نسبت به مدت مشابه بیش ۱۵ ماه و توپکرانی و تعمیر خط ۳۶ اینچ نفت سنتزی را از پروژه های مهم و عملیاتی در دست اجرای شرکت آغاجاری برشمرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا