مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از خانواده زنده یاد محمد رشیدی دلجویی کرد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در دیدار با خانواده زنده یاد محمد رشیدی از کارکنان مدیریت خدمات فنی این شرکت، از آنان دلجویی و ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در این دیدار که مشاور مدیر عامل، مدیر منایع انسانی، مسئول هماهنگی دفتر مدیر عامل، روسای حراست، بهبود روابط کار و مددکار اجتماعی و روابط عمومی حضور داشتند ضمن تسلیت به خانواده این همکار تلاشگر که در حادثه چشمه خوش شهادت گونه درگذشت، اظهار کرد: محمد بزرگوار انسانی شریف، سختکوش، تلاشگر و متخصص در بخش خدمات فنی تخصصی بود که در تمامی سال های عمر با برکت خویش از هیچ تلاش و کوششی در عرصه خدمت به کشور دریغ نکرد و کارکنان شرکت همیشه از او به نیکی در صنعت حفاری یاد خواهند کرد و خاطره اش جاودان خواهد ماند.

وی افزود : از مدیریت ها و واحدهای ذیربط خواسته است که از هرگونه مساعدتی در خصوص دلجویی و رفع نیازهای خانواده داغدار آن عزیز از دست رفته، دریغ نورزند و نهایت همکاری و همیاری را در جهت رفع مشکلات و تسکین آلام خانواده زنده یاد محمد رشیدی بعمل آورند.

در این دیدار اعضای خانواده زنده یاد رشیدی درباره روحیات، عشق و علاقه وافر به کار و حمیت سازمانی آن فقید سعید توضیح دادند و از حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت که در این چند روزه برای تسلی و تسلیت به دیدار آنان آمدند، قدردانی نمودند.

محمد رشیدی تکنسین اداره حفاری با هوا مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت به همراه بهمن ایوبی و مهران تنگستانی دو نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب روز سه شنبه (15 تیرماه 1400) به علت بروز حادثه درخط لوله نفت چشمه خوش – اهواز هنگام عملیات تعمیر این خط ، شهادت گونه جان باختند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا