رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان: اردوهای راهیان پیشرفت مصداق بارز جهاد تبیین است

بهمئی، اردوهای راهیان پیشرفت را مصداق بارز جهاد تبیین دانست و گفت: ما در این اردوها به دنبال این هستیم که موفقیت‌ها، واقعیت‌ها و دستاوردهای جوانان ایرانی را منعکس کنیم.

به گزارش بصیرت نو خوزستان، سجاد بهمئی عصر پنچ‌شنبه (۲۵ اسفند) در اردوی راهیان پیشرفت قرارگاه رسانه‌ای شهدای بسیج رسانه خوزستان که با حضور اصحاب رسانه در شهرستان‌های آغاجاری و امیدیه برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت از اردوهایی است که تازه ابلاغ شده و هدف اصلی از برگزاری آن جهت‌گیری تخصصی حوزه رسانه بر روی مسائل مهم ملی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، افزود: ما باید بتوانیم در بحث حمایت از تولید ملی و اشتغال و سرمایه‌ای که داریم موضوعات مورد نیاز را به رشته تحریر درآوریم و به تصویر بکشیم.

وی اردوهای راهیان پیشرفت را مصداق بارز جهاد تبیین دانست و اضافه کرد: ما در این اردوها به دنبال این هستیم که موفقیت‌ها، واقعیت‌ها و دستاوردهای جوانان ایرانی را منعکس کنیم که یکی از آنها شرکت نفت و گاز آغاجاری است که اقدامات بسیار خوب و مؤثری ارائه داده است.

بهمئی، تصریح کرد: هدف اصلی اردوهای راهیان پیشرفت برای حوزه رسانه افزایش روحیه امیدآفرینی برای ایفای نقش مؤثر در رشد و توسعه ملی و دوم نمایش دستاوردهاست.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا