برگزاری کلاس های سواد رسانه در شادگان

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه شادگان از برگزاری کلاس های سواد رسانه و فضای مجازی برای اعضا پایگاه های بسیج این شهرستان خبر داد.

بصیرت نو خوزستان : کلاس های سواد رسانه توسط استاد حکیم مجدمی مقدم در پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

مقدم مسئول فضای مجازی ناحیه گفت: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، با استفاده از ظرفیت مردمی در تلاش است سواد رسانه‌ای عموم مردم را ارتقاء بخشد.

وی افزود: در جهت اگاهی بیشتر بسیجیان با فضای مجازی از استاد حکیم مجدمی مقدم دعوت کردیم تا بسیجیان بتوانند در این کلاسها از سخنان گهربار ایشان در مورد فواید و مضرات فضای مجازی بهره لازم را ببرند.

استاد حکیم مجدمی مقدم بیان داشت: اهمیت و ضرورت سواد رسانه ای، شناخت انواع رسانه ها، ماهیت و کارکردهای آنها، تکنیک های اقناع سواد رسانه ای، اسلام هراسی با ابزار هنر و رسانه، بازی های رایانه ای را از محورهای اصلی کلاس عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با این عنوان که با توجه به تهدیدات و توطئه های دشمنان که بخش اعظم هجمه دشمنان در فضای مجازی هست سواد رسانه‌ای لازمه دنیای امروز است، سواد رسانه‌ای به معنای استفاده از تمامی امکانات موجود و در اختیار برای ارتباط با مردم است، و این فرصتی برای آموزش به نسل جوان برای نحوه استفاده از فضای مجازی است.