بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر انجام گرفت: دیدار مسئول بسیج رسانه خوزستان با پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه

مسئول بسیج رسانه خوزستان بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر، با تعدادی از پیشکسوتان عرصه خبر، دفاع مقدس و دوران انقلاب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان ، سرگرد پاسدار سجاد بهمئی در دیدار با محمدرضا ایزدی و حبیب الله بهرامی از پیشکسوتان رسانه خوزستان، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تجدید دیدار با پیشکسوتان عرصه خبر و دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های بسیج رسانه خوزستان، استفاده از ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان رسانه به عنوان مغز متفکر این عرصه است، افزود: بسیج رسانه استان معتقد است پیش نیاز پیشبرد اهداف خود که برای حرکت در مسیر انقلاب و نظام ترسیم کرده، بهره گیری از توانایی و پتانسیل و تجربه پیشکسوتان رسانه است.

مسئول بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: رسانه زمانی می‌تواند موثر واقع شود که بیانی منطقی و اقناعی داشته باشد و در همین راستا باید از نظر و تجربه پیشکسوتان بهره مند شد.

سرگرد بهمئی عنوان کرد: فعالیت در عرصه رسانه مسئولیت بسیار سنگینی است که بخش اعظم آن بر دوش بزرگان و پیشکسوتان است.

در این دیدار، حبیب الله بهرامی و محمدرضا ایزدی به بیان خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین فعالیت های خود در حوزه بسیج و رسانه پرداختند.

گفتنی است در این دیدار بانو ایراندخت کاشانی ‌و آقای فاضل حیدری از پیشکسوتان رسانه مسئول بسیج رسانه خوزستان را همراهی کردند

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا