حضور اولین کاروان راهیان نور پس از دو سال؛ کارکنان دادگستری خوزستان به زیارت شهدای شلمچه رفتند

اولین کاروان راهیان نور پس از دوسال توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا، امروز با حضور مسئولان و کارکنان قضایی و اداری دادگستری خوزستان وارد مشهد شهدای شلمچه شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، این کاروان صبح روز پنج شنبه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و کارکنان قضایی و اداری این دادگستری، عازم یادمان شهدای شلمچه شد و با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا، به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز ضمن حضور در این مراسم، گفت: تلاش بر این است که با نزدیک شدن به پایان سال، اوج حضور مردم در مناطق عملیاتی را شاهد باشیم، همه برنامه‌ریزی‌ها بر این مهم صورت گرفته تا مردم از مواهب و شیرینی‌های دفاع مقدس، پیروزی‌ها و درس‌ها و عبرت‌های آن زمان بهره لازم را ببرند.

سردار ادیبی افزود: امسال با تمام تمهیداتی که اندیشیده شده، قرار است پس از دو سال اردوهای راهیان نور از سر گرفته شود و از بهمن ماه حرکت سراسری کاروان‌های راهیان نور برای زیارت یادمان های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آغاز می‌شود.

او ادامه داد: در این راستا تمام تمهیدات لازم و زیرساخت‌ها برای مهیا کردن یادمان های دفاع مقدس جهت میزبانی از زائران راهیان نور اندیشیده شده است.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا