مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان: پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه آغاز به کار کرد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر گفت: این سازمان در راستای افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات و مقابله در برابر هجمه رسانه ای معاندین ، پویش «قرار انتخاب» ویژه اهالی رسانه را راه‌اندازی کرد.


سرگرد سجاد بهمئی در گفت‌ وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اهالی رسانه به عنوان سربازان خط مقدم و افسران جنگ روایت ها و تنویر افکار عمومی و در جهت تبیین ارزش های انقلاب اسلامی نقش مهمی در شکل‌دهی صحیح اذهان مردم دارند.

وی بیان کرد: رسانه‌ها به عنوان مرجع قابل اعتماد مردم محسوب می‌شوند، بنابراین طبق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی نیز برعهده دارند تا به روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه بپردازند.


سرگرد بهمئی مسئول سازمان بسیج رسانه استان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا بتوانند به افزایش مشارکت آگاهانه کمک کنند.


وی خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به اهمیت دوچندان انتخابات به ویژه دو شاخصه مشارکت بالا و انتخاب اصلح، سازمان بسیج رسانه اقدام به راه‌اندازی پویش قرار «انتخاب» کرد.


ایشان متذکر شد: اهالی رسانه استان خوزستان علاوه بر اینکه خانواده، دوستان، همکاران و کسانی را که با آنها تعامل دارند به صورت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، یک خبر در راستای معرفی شاخصه‌های نماینده اصلح و همچنین چرایی لزوم شرکت در انتخابات را منتشر خواهند کرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا