رکوردشکنی لوله‌سازی اهواز در تولید و پوشش لوله

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو؛ مدیر تولید شرکت لوله‌سازی اهواز با اشاره به رکوردشکنی شرکت در تولید و پوشش لوله، از راه‌اندازی کارخانجات پوشش داخل و شماره یک شرکت تا پایان امسال خبر داد.
کوروش غفاری مدیر تولید شرکت لوله‌سازی اهواز ، چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بخش‌های تولید لوله و پوشش لوله در شرکت مطرح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آذر در بخش تولید لوله ۵۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم و در بخش پوشش لوله هم رشد ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شد‌.
وی ادامه داد: شرکت لوله‌سازی اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ هزار تن لوله تولید و ۷۵۰ هزار متر مربع پوشش لوله تولید کرده است.
غفاری گفت: در کارخانه اسپیرال در حال تولید برای پروژه معروف به “واسکو” یا “آب صفه” هستیم که بعد از ۵ سال این کارخانه به واسطه این پروژه (به قطر ۶۴ اینچ و طول ۱۲۰ کیلومتر) احیا شد.
غفاری افزود: این پروژه شامل پوشش بیرون و داخل هم است که به واسطه آن کارخانجات پوشش بیرون و داخل شرکت تا این سایز ارتقا خواهند یافت.
وی ادامه داد: به واسطه این پروژه تا دو ماه آینده کارخانه پوشش داخل شرکت هم احیا می‌شود ، برای احیای کارخانه شماره یک نیز برنامه‌ریزی شده است که تا قبل از پایان‌ سال در مدار تولید قرار گیرد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا