برگزاری جلسه طرح توسعه مناطق ویژه پتروشیمی با حضور سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ، مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی و شرکت شهرکهای صنعتی استان

 جلسه طرح توسعه مناطق ویژه پتروشیمی با حضور سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان ، مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی و شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد . 

بصیرت نو خوزستان: به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت : این جلسه در خصوص ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی و طرح توسع این مناطق در استان خوزستان تشکیل شد .

زاهدی نیا عنوان کرد : برزگر به عنوان مدیرعامل مناطق ویژه پتروشیمی خوزستان طرح توجیهی و توسعه منطقه و ظرفیتهای پیش رو در خصوص تولید و افزایش اشتغال را ارائه کرد.

وی افزود : شرکت شهرک های صنعتی استان نیز آمادگی خود را جهت اجرایی نمودن این طرح و افزایش اشتغال استان اعلام نمود.نقشه راه مشخص و سازوکار اجرایی نمودن طرح مطرح گردید.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت : مقرر شد این سازمان بعنوان تسهیل گر، موانع و مشکلاتی که برای ایجاد این طرح وجود دارد را دنبال کند تا با ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی بتوان رونق تولید و افزایش اشتغال در استان را پدید اورد .

زاهدی نیا عنوان کرد: با هماهنگی و تعامل تمامی دستگاه های متولی در سطح استان ،ان شاالله با اجرای این طرح تحولی بزرگی در افزایش اشتغال نیروهای بومی استان خواهیم داشت.