پایان رقابت های دارت بانوان کارکنان دولت در اهواز

رقابت های دارت بانوان کارکنان دولت به مناسبت هفته دولت در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بصیرت نو خوزستان، سکینه ناصری مقدم معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، هیات انجمن های ورزشی استان و کمیته دارت خوزستان به مناسبت هفته دولت روز سه شنبه ۱۵ شهریور در سالن دارت سازمان اب و برق خوزستان برگزار شد.

ناصری مقدم با اشاره به اینکه استقبال خیلی خوب بانوان را در این رقابت ها شاهد بودیم خاطرنشان کرد:این حضور پررنگ نشان دهنده آن است که یانوان بسیار علاقه مند هستند و از حوزه ورزش حمایت می کنند که لازم است برنامه های متنوعی برای آن ها در نظر گرفته شود.

وی افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی این اولین برنامه ما در سال ۱۴۰۱ است و در هفته دفاع مقدس برنامه های دیگری در حوزه ورزش بانوان انجام خواهد شد.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: نیمه دوم سال مسابقات کارکنان دولت در رشته های مختلف را خواهیم داشت که قصد داریم در سطح استانی رقابت ها را برگزار کنیم که پس از آن با حضور در مسابقات کارکنان دولت کشور شاهد کسب مقام باشیم.

در ادامه پدیده صادقی مسئول برگزاری مسابقات عنوان کرد : این مسابقات بصورت انفرادی و ناین دارت برگزار شد که در پایان شکوفه صمدی از سازمان آب و برق مقام اول را کسب کرد، بهنوش بساک کاظمی از کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان عنوان دومی را به خود اختصاص داد و ستاره موسوی از بیمارستان امیرالمومنین سوم شد.

صادقی گفت: نگار برازش ( سازمان آب و برق خوزستان)، شهناز چراغی (سازمان آب و برق خوزستان)، زهرا قلاعی ( خطوط لوله و مخابرات نفت)، مریم مراداسکندری ( استانداری خوزستان)، زهره خجسته ( شرکت برق منطقه ای خوزستان)، سهیلا حسین زاده ( اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان)، فرشته سبحانی( شرکت توزیع نیروی برق خوزستان)و پویا خدادادی ( شرکت توسعه نیشکر دهخدا) به ترتیب مقام های چهارم تا یازدهم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: توران قادری و مهناز نوروزی قضاوت رقابت ها را بر عهده داشتند‌

در پایان به نفرات اول تا یازدهم لوح و جایزه نقدی اهدا شد.