پیام مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان به مناسبت حماسه سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان

بسم ا… الرحمن الرحیم

فتح خرمشهر الگوی پیروزی در جنگ اقتصادی

صدای طنین “الله و اکبر” از بام مسجد جامع خرمشهر بعد از عملیات “بیت المقدس” یادآور حماسه سازی های جهادی در دورانی است که طلایی ترین دوران انقلاب رقم می خورد.

سوم خرداد ۶١ آینه ی تمام نمایی است از اتحاد، اتحاد بین دولت، مردم، ارتش و سپاه، یعنی “ایران اسلامی”،اتحادی مبارک که جنگ تحمیلی را در مسیر پیروزی هدایت نمود.

واقعه ی آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۶١ برای همیشه تاریخ این انقلاب، شاهدی است بر معجزه اتحاد، اتفاقی میمون که هیمنه قدرت های شرق و غرب زمان را در هم شکست.

“یا علی ابن ابی طالب” این روزها هم که دوران شکوه انقلاب است، رمز موفقیت است؛ البته اگر عالمانه و مجاهدانه گفته و عمل شود.

اکنون که مردم صبور و همیشه در صحنه ی ایران عزیز اسلامی، با بصیرت هوشمندانه در عبور از تنگنا های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با روحیه ای عاشورایی در جایگاه رفیع عزت، قدرت و شرف قرار گرفته است، می تواند در جهت تحقق شعار امسال که با تدبیر دیده بان انقلاب، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” نامگذاری شده است، فرصت را مغتنم شمرده و از واقعه ی فتح خرمشهر به عنوان اسوه مقاومت و پیروزی، در جنگ اقتصادی ابرقدرت ها با ایران قدرتمند و عزتمند استفاده نموده و فتوحات دیگری را رقم زد.

و من ا… التوفیق
نادرقلی زری میدانی
مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا