جاده قلعه‌چنعان به کانتکس، نماد پایبندی به مسئولیت‌های اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: شرکت فولاد خوزستان همواره سعی کرده است که مسئولیت های اجتماعی خود را بعنوان نقشه راه در دستور کار قرار بدهد.

امین ابراهیمی در آیین افتتاح جاده قلعه‌چنعان به کانتکس ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: خداوند را شاکرم در ایام دهه فجر توفیق داشتیم، برگ زرینی دیگر در تاریخ آبادانی منطقه ثبت کنیم. در بحث پایداری صنعت، موارد بسیاری مطرح است که مهم ترین ملاک آن مسئولیت‌های اجتماعی است. فولاد خوزستان عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را نقشه‌ی راه قرار داده است و عمل به آن را نه از باب مسئولیت است، بلکه وظیفه می‌داند.

وی در ادامه گفت: ابعاد عمل به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خوزستان در حوزه‌های مختلف گسترده است ، در گذشته نه چندان دور، شرکت فولاد خوزستان در ده کیلومتری شهر بود ، امروز شاهد آن هستیم که به واسطه‌ی توسعه‌یافتگی شهر شرکت در احاطه شهر درآمده است. در حوزه محیط زیست بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است و طرح‌هایی با موضوع بهبود وضعیت محیط زیست و کاهش آلایندگی، همچنان در حال اجرا هستند. در بحث اشتغال پایدار که ارتباط مستقیمی با کیفیت زندگی و امیدآفرینی دارد، فولاد خوزستان با جمعیت شاغلین بالغ بر هفده هزار تَن نقش کلیدی در منطقه بر عهده دارد. علی‌رغم چالش‌های انرژی، هیچگاه چرخ صنعت متوقف نشد. مصداق عینی افتتاح بزرگ ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور، پروژه زمزم سه است.


وی با بیان این جمله که توجه به محیط پیرامون ضامن توسعه پایدار است، افزود: این نگاه از گذشته تا به امروز در فولاد خوزستان حاکم است. سعی کردیم مسئله‌ ‌محور حرکت کنیم، بدین معنا که مشکلات را شناسایی کنیم و با کمک اهالی منطقه و کارشناسان در صدد رفع باشیم. بنا داریم سالی یک پروژه زیرساختی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام دهیم. سال گذشته به واسطه مجوزی که از هیات مدیره گرفتیم، از محل صرفه‌جویی در بومی‌سازی، مبلغی را برای اصلاح جاده قلعه‌چنعان به کانتکس در نظر گرفتیم.


ابراهیمی در ادامه گفت: جاده‌ی قلعه‌چنعان به کانتکس مصداق تعامل دوسویه شرکت و منطقه است. نماد پایبندی فولاد خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی است. مهم‌ترین وظیفه ما ایجاد اشتغال پایدار است. از سردار شاهوارپور فرمانده سپاه‌ ولی‌عصر (عج) که پیشنهاد دهنده‌ی این پروژه بودند و همراهی استاندار خوزستان محترم، شیوخ منطقه و تک‌تک کارکنان فولاد خوزستان که همت کردند جاد‌ه بر اساس استانداردهای روز دنیا به بهره‌برداری برسد، صمیمانه تشکر می‌کنم

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا