رشد 85 درصدی حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره)

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) در مردادماه با رشد 85 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، فوأد غزیعلی اظهار کرد: تناژ حمل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره) در مرداد ماه با 85 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 50 هزار تن در روز رسید.

وی با بیان اینکه تعداد سفر کامیون ها به بندر امام در مدت یاد شده 82 درصد رشد را نشان می دهد، افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعزام کامیون به بندر امام سرعت بیشتری به خود گرفته و در حال حاضر به طور میانگین روزانه 2500 کامیون کار جابجایی کالاهای اساسی از این بندر را بر عهده دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: پیش از این به دلیل ضعیف بودن زیرساخت ها در بندر امام خمینی(ره)، تخلیه و بارگیری این کالاها با تأخیر همراه بود اما به دنبال انجام برخی اقدامات، شاهد تقویت بخشی از این زیرساخت ها و سرعت بخشی به روند تخلیه و بارگیری در بندر امام بودیم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا