اساتید بسیجی متولیان و فرماندهان قدرت نرم

به گزارش بصیرت نو‌خوزستان: جانشین بسیج اساتید خوزستان با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران بزرگ مرد علمی و روز بسیج اساتید بیان کرد: از خداوند متعال می خواهیم ما را در تراز شهید چمران قرار دهد تا چشم اندازی که امامین انقلاب برای تکامل فرایند رشد انقلاب ترسیم کردند به درستی محقق شود

سرهنگ اسلام دوست اظهار کرد: اساتید بسیجی به عنوان متولیان و فرماندهان قدرت نرم و متخصص در علوم مختلف و متنوع آمادگی دارند دانش و اندوخته های علمی خودشان را برای توسعه ی استان و کشور در اختیار متولیان مربوطه قرار دهند.

وی افزود: اساتید بسیجی در تحقق بیانیه ی گام دوم به ویژه اولین توصیه از هفت توصیه ی مقام معظم رهبری در بیانیه ی گام دوم پیشگامان جبهه ی اقتصادی و علمی و….. می باشند که انتظار می رود دستگاه های اجرایی از این ظرفیت عظیم و فرصت علمی برای حل چالش‌ها و تهدیدهای موجود استان جهت تامین منافع ملی استفاده کنند.

جانشین بسیج اساتید خوزستان تصریح کرد: از خداوند متعال خواستاریم توفیق دهد نقش آفرینی مسئولانه و خدمت صادقانه ی اساتید بسیجی برای حفظ و ارتقای نظام حکمرانی دینی در کشور عزیز ایران پر رنگ تر بشود.

اسلام دوست گفت: در پایان از همه ی عزیزانی که در برگزاری همایش علمی که با مشارکت دانشگاه ها و صنایع برگزار شده و سازمان بسیج اساتید به عنوان دبیرخانه ی مرکزی همایش نقش داشتند به ویژه عنایت و مساعدت و پشتیبانی فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) ، کمیته ی اجرایی، کمیته علمی، دبیر همایش ، ناظر علمی ،همچنین مشارکت کانونهای بسیج اساتید و معاونین سازمان بسیج اساتید تشکر و قدر دانی می کنم.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا