فرمانده سپاه لالی اعلام کرد: آزادی ۴ نفر از زندانیان غیر عمد با تلاش بسیج

فرمانده سپاه لالی خبر از آزادی ۴ نفر از زندانیان غیر عمد با تلاش بسیج داد.

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو،  سروان پاسدار قاسم گوروی فرمانده سپاه لالی در نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت جرایم غیر عمد که در رده های تابعه سپاه لالی برگزار شد، گفت: در مرحله اول آزاد سازی زندانیان غیرعمد تعداد یک نفر توسط بسیج محلات و در مرحله دوم تعداد سه نفر توسط بسیج جامعه زنان آزاد شدند که در مجموع چهار نفر به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

گوروی افزود: این آزادسازی‌ها هم بیشتر محکومیت های مالی بوده که افراد توانایی پرداخت را نداشته و به این دلیل محکوم به زندان بودند.

فرمانده سپاه ناحیه لالی ادامه داد: بسیج می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی کارهای بزرگی را انجام دهد و این در حالی است که هر زندانی که آزاد شده بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی هم به وی اعطا می شود.

سروان پاسدار قاسم گوروی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بسیج در همه حوزه می‌تواند گره گشایی کند و امروز ورود بسیج به عرصه آزاد سازی زندانیان غیر عمد توانسته موجب اقدامات بسیار گسترده و مثبتی در این خصوص شده که امیدواریم با تلاش و همکاری اقدامات بیشتری انجام شده و این زندانیان غیر عمد به دامان خانواده خود برگردند.

درپایان فرمانده سپاه شهرستان لالی از مساعدت خیرین عزیز و همت فرماندهان رده ها بویژه بسیج جامعه زنان سپاه لالی کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورد.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا