وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در زادگاه نفت خاورمیانه؛ عزت الله ضرغامی : مسجدسلیمان ظرفیت مناسبی برای توسعه گردشگری صنعتی دارد

وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با حضور در مسجدسلیمان، از ظرفیت های توسعه صنعت گردشگری این شهر بازدید کرد .

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ؛ عزت الله ضرغامی در این بازدید که به دعوت دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس و به منظور بررسی آشنایی با ظرفیت های صنعت گردشگری و راه های توسعه آن وارد مسجدسلیمان شده است در بدو ورودش با حضور در یادمان شهدای گمنام و سردار شهید بهنام محمدی ، به آنها ادای احترام کرد.

وی سپس از ساختمان موزه اکتشاف،حفاری و تولید صنعت نفت در منطقه بی بیان و چاه نفت شماره یک واقع در منطقه نمره یک بازدید کرد و با توضیحات مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با تاریخچه شکل گیری و ادامه فعالیت های صنعت نفت در مسجدسلیمان آشنا شد .

وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در این شهر بعنوان زادگاه نفت و میراث دار 114 سال فعالیت صنعت نفت ، از ظرفیت های موجود در بحث میراث فرهنگی و گردشگری ابراز رضایت کرد و اظهار داشت : مسجدسلیمان از ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری صنعتی و جذب گردشگران ایرانی و خارجی برخوردار است .

حضور در جلسه هم اندیشی با مدیران و روسای دوایر دولتی برنامه پایانی سفر یکروزه وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به مسجدسلیمان ، زادگاه نفت است .

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا