عروسی‌ها را با دست کرونا به عزا تبدیل نکنیم

فرماندار مسجدسلیمان گفت: برگزاری عروسی و عزا در مسجدسلیمان ممنوع است و شهرداری باید آگهی‌های ترحیم در سطح شهرستان را جمع آوری کند.

به گزارش بصیرت نو، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در حاشیه چهل و یکمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا در شهرستان اظهار کرد: بسیج  از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون کادر درمان در خط مقدم حضوری فعال دارند و همچنان با رشادت و فداکاری در حال خدمات رسانی هستند.

او اظهار داشت: در زمینه مسدودسازی مناطق گردشگری در روز‌های منتهی به سیزده بدر، شهرستان با یک همدلی و همکاری خوب عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و در این راستا از همکاری و همراهی مردم مسجدسلیمان تشکر می‌کنم.

پاکدل تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونا در مسجدسلیمان انتظار می‌رود همه ادارات و بازاریان همکاری کنند و روسای اتحادیه‌های صنفی پای کار بیایند، ضمن اینکه برگزاری مراسم عزا و عروسی همچنان ممنوع است و آگهی‌های ترحیم بصورت روزانه با همکاری شهرداری جمع آوری خواهند شد.

در حال حاضر ۵ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۳ شهرستان نارنجی هستند، این در حالی است که ۸ شهر اهواز، دزفول، شادگان، آبادان، هویزه، شوشتر، ماهشهر و کارون در تاریخ ۲۴ بهمن ماه پارسال به حالت قرمز درآمدند و بعد از ۵۰ روز از این وضعیت خارج شدند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا