سردار شاهوارپور بیان کرد: همایش “فرصت ها و چالش های خوزستان” باعث جهش و توسعه صنعت استان می شود

سردار حسن شاهوارپور گفت: اجرای همایش هایی همانند "فرصت ها و چالش های خوزستان" باعث جهش و توسعه صنعت استان می شود و امیدواریم معضل بیکاری را با ایجاد یک نگاه جدید به صنعت و دانشگاه، برطرف کنیم.

به گزارش بصیرت نو خوزستان،سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با هوشیاری و فراست خاصی امسال را به نام “تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین” نامگذاری کردند، در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خوزستان قطب انرژی کشور محسوب می شود و صنعت استان بسیار پیشرفته به شمار می آید.

وی افزود: در این راستا برای ایجاد ارتباط میان مجموعه‌های صنعتی به دانشگاه و همچنین تقویت شرکت‌های دانش بنیان تلاش شد تا همایش “فرصت ها و چالش های خوزستان” در جهت تحقق شعار سال برگزار شود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: امروز همزمان با سالروز شهادت سردار شهید دکتر مصطفی چمران که به نام روز بسیج استادان در تقویم ثبت شده است این همایش با حضور رؤسای دانشگاه، مدیران صنعت و افرادی که مقاله ارائه دادند همراه با سخنران ویژه مراسم، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

سردار شاهوارپور بیان کرد: اجرای چنین همایش هایی باعث جهش و توسعه صنعت استان می شود و امیدواریم معضل بیکاری را به عنوان یکی از مشکلات اصلی خوزستان با ایجاد یک نگاه جدید به صنعت و دانشگاه برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه های اقتصادی نیز باید تلاش کنند که تسهیلات اشتغال آفرینی را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهند تا این عزیزان بتوانند با اجرای ایده های نوین به سمت تولیدات جدید همراه با افزایش بهره وری حرکت کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خاطر نشان شد: همایش “فرصت ها و چالش های خوزستان” فقط در این مرحله باقی نخواهد ماند و تا زمان به ثمر رسیدن اهداف، دنبال خواهد شد

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا