به منظور اعمال حاکمیت دریایی در سال 1400  انجام شد؛ صدور 19 فقره مجوز احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی در استان خوزستان

19  فقره مجوز سازه ساحلی و دریایی در سواحل استان خوزستان در سال ۱۴۰۰  برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی با تأیید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر بیان داشت: با هدف اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر تمامی فعالیت‌ها در سواحل و به منظور ساماندهی سواحل استان خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت‌های اشتغال تعداد ۱۹ فقره مجوز احداث و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی صادر شد.

دریس در ادامه افزود:  از این تعداد  ۱۵ فقره در محدوده نظارتی بندر امام خمینی(ره) و ۴ فقره در محدوده نظارتی بنادر خرمشهر و آبادان پس از تأیید کارگروه بازرسی و نظارت بر سواحل استان توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

یادآور می‌شود: بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از  این سازمان، از طریق مراجع ذی‌صلاح قانونی جلوگیری کند.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا