از سوی متخصصان  شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه محقق شد؛ انجام 882 عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی ، نمودارگیری سطحی و حفاری جهت دار بر روی چاه های نفت و گاز

متخصصان  شرکت ملی حفاری ایران در مدیریت خدمات ویژه در سال 1400 موفق به انجام 882 عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی، نمودارگيري سطحي و مغزه گیری، عبور از جداره و حفاری جهت دار بر روی چاه های نفت و گاز شدند.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، علی دقایقی مدیر خدمات ویژه شرکت روز شنبه (۲۷ فروردین 1401) در این باره توضیح داد: این عملیات ها در قالب خدمات یکپارچه فنی به چاه های در حال بهره برداری و چاه های اکتشافی،  توسعه ای و توصیفی در مراحل تکمیل ارائه می شود.

وی گفت: در این مدت 135 مورد عملیات  نمودارگیری، 468 مورد نمودارگیری از سیال حفاری، *246* مورد چاه پیمایی،  دو مورد عبور از جداره و سه مورد عملیات مغزه گیری به میزان 558 متر به شرکت های متقاضی و پروژه های کلید در دست ارائه گردید.

دقایقی افزود: در سال گذشته همچنین 7 هزار و 736 متر حفاری افقی و جهت دار بر روی 30 حلقه چاه صورت گرفت که انجام آن از نظر ابزار و تجهیزات مورد نیاز و دانش فنی و تخصصی با اهمیت می باشد.

مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تقویت گروه های تخصصی، تامین و به روز آوری تجهیزات با استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و توسعه فعالیت ها در جهت پاسخگویی به موقع به درخواست شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت های بخش خصوصی حسب تاکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار سال 1401 قرار دارد.