قراداد ساخت و پوشش لوله ۴۲ خط انتقال نفت صادراتی اهواز – گوره منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ شرکت لوله سازی اهواز در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، قرارداد ساخت لوله ۴۲ خط انتقال نفت اهواز – گوره را منعقد کرد.
در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قرارداد خرید ۲ قلم لوله‌های جریانی ۴۲ اینچ از شرکت لوله سازی اهواز را با این شرکت به امضا رساند.
ارزش این قرارداد که به امضای هوشنگ احمدی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به امضا رسید، ۳.۷ همت است.
این لوله‌ها قرار است در خط انتقال صادراتی اهواز- گوره با تکیه بر توان داخلی و بومی سازی ۱۰۰ درصدی مورد استفاده قرار گیرند.
امضای این قرارداد در راستای پویایی و شکوفایی صنایع استان خوزستان و استفاده از توان داخلی و بومی سازی قطعات به امضا رسیده است.
به گفته مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی واگذاری طرح خط لوله اهواز – گوره موجب می‌شود شرکت لوله‌سازی اهواز از زیان‌دهی خارج شود و به سوددهی می‌رسد.
شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون مترمربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا