مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران : ارتقاء راندمان عملیات و خدمات حفاری از مهمترین اهداف کیفی در سال 1401 است

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: ارتقاء راندمان عملیات و خدمات حفاری از شمار مهمترین اهداف کیفی و برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۱ است.

بصیرت نو خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی روز چهارشنبه (17 فروردین 1401) در تشریح اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای شرکت در سال جاری  افزود: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در زمینه حفاری چاه های نفت و گاز با بهره گیری از سرمایه ‌های انسانی و ظرفیت‌های تجهیزاتی خود به عنوان بزرگترین شرکت حفاری و ارائه دهنده خدمات یکپارچه در منطقه مطرح است.

وی با بیان اینکه مدیریت سازمان در این راستا و به منظور حفظ جایگاه و بهبود آن در سال ‌های آتی، برنامه ها و چشم انداز مدونی هدفگذاری نموده و بر تحقق آن تاکید دارد، گفت:  کارآمدی عملیاتی و ارتقاء راندمان اجرایی به منظور توسعه بخشی به عملیات حفاری و خدمات جانبی از جمله در پروژه های کلید در دست ، امسال با جدیت پیگیری خواهد شد.

گلپایگانی اظهار کرد: بهبود کارایی پشتیبانی از سرفصل های اهداف کیفی شرکت می باشد که در این ارتباط سرمایه گذاری و اجرای بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری با به کارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و منابع انسانی شرکت و برون سپاری به شرکت‌های صاحب صلاحیت در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این زمینه  تقویت توانمندی داخلی لجستیک از طریق تکمیل ماشین‌آلات موجود و جدید و استفاده از ظرفیت های برون سپاری و به هنگام سازی تامین کالا از طریق اولویت بندی تقاضاهای اصلی و تنوع بخشی به منابع خارجی و داخلی با کیفیت را مورد اشاره قرار داد.

وی رقابت پذیری را از دیگر محورهای مهم در راستای اهداف کیفی عنوان و  افزود: در این خصوص اهتمام به سهم بازار مورد تاکید است و لذا حضور در مناقصات و مشارکت با پیمانکاران توسعه میادین و همکاری بلند مدت با کارفرمایان بزرگ از طریق انعقاد موافقتنامه و قرارداد به منظور افزایش سهم بازار حفاری به نحو مناسب دنبال می شود.

گلپایگانی توسعه پایدار را یادآور و ضمن تاکید بر کاربست مقررات و دستورالعمل های  ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، ارتقاء فرهنگ ایمنی با رویکرد کاهش و توجه به مسائل زیست محیطی را در راستای تحقق اهداف کیفی شرکت بسیار مهم و ضروری دانست.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران جذب و پرورش نیروی انسانی، رضایتمندی و تقویت انگیزش کارکنان، چابک سازی سازمانی و ارتقاء  فرآیندها، برگزاری مناقصات جهت تامین کالا و خدمات، اصلاح ساختار سازمانی، پایداری مالی، وصول مطالبات و بهینه سازی جریان نقدینگی، به روز رسانی نرخ خدمات حفاری و جنبی به منظور افزایش درآمدها را از دیگر محورهای سند اهداف کیفی مبتنی بر راهبردهای امسال این شرکت برشمرد.