اصحاب رسانه بازوان توانمند صنایع در تحقق جهاد تبیین

در سال های پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دشمنان با استفاده از ترفندهای متعدد از جمله ایجاد تفرقه میان اقوام مختلف، ترور دانشمندان و مسئولان، تبعید، تحریف و شایعه سازی درصدد براندازی انقلاب اسلامی برآمدند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان کم رنگ و بی اثر شد

در دنیای متمدن امروزی که از آن به عنوان دهکده بزرگ جهانی یاد می شود؛ عنصر خبررسانی در بستر رسانه به عنوان یکی از ارکان اثرگذار در کلیه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به شمار می رود که به هیچ عنوان نمی توان این نقش پررنگ را انکار کرد.
 اگر دشمنان دیروز در خاکریزهای دفاع مقدس با چهره ای بدون نقاب و شفاف با مجاهدان ایران اسلامی می جنگیدند؛ امروز این جنگ به صفحات کوچک تلفن همراه، تبلت و صفحات اینترنت کشیده شده است که در این میدان راز آلود حتی چهره اصلی دشمنان برای ما نمایان نیست و این مسئله نبرد را سخت تر می کند.
در سال های پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی دشمنان با استفاده از ترفندهای متعدد از جمله ایجاد تفرقه میان  اقوام مختلف، ترور دانشمندان و مسئولان، تبعید، تحریف و شایعه سازی درصدد براندازی انقلاب اسلامی برآمدند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان کم رنگ و بی اثر شد.
 دشمنان قسم خورده ایران اسلامی زمانی که در جنگ نظامی نتوانستند خدشه ای به امنیت کشور وارد کنند به راهبردهای فرهنگی و ایجاد جنگ های نوپدید روی آوردند و از طریق شبکه ها، رسانه های تلویزیونی، مجازی و اینترنتی عناد و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران ادامه دادند.
آخرین توطئه ای که دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند؛ تحریم بی رحمانه اقتصادی، نظامی و دارویی است تا شاید از این مسیر بتوانند مردم ایران را از آینده روشن ایران اسلامی مایوس کنند اما دانشمندان و پژوهش گران ایران اسلامی ثابت کردند که این تحریم‌ ها می تواند به نقطه عطفی در راستای افزایش کیفیت و میزان تولیدات ایرانی جهت کاهش وابستگی به کشورهای بیگانه تبدیل شود.
پروژه جدید دشمنان در راستای مبارزه علنی با انقلاب اسلامی ایران مایوس سازی مردم از افق پیش روی آن ها است و از هیچ راهی برای تحمیل این تفکرات خام به نوجوانان و جوانان ایرانی فروگذار نکردند؛ این مسئله رسالت خبرنگاران را به عنوان مجاهدان خاکریزهای جنگ نوپدید برای مقابله با دشمن بیش از پیش پررنگ می کند. خبرنگاران با انتشار اخبار امید بخش و نشاط آفرین می توانند در میدان عمل با توطئه‌های فرهنگی دشمنان مبارزه کنند.
 یکی از ابتکارات سازمان بسیج رسانه کشور و بسیج رسانه استان خوزستان راه اندازی رویدادی فرهنگی تحت عنوان (( جام رسانه امید)) با هدف انتشار اخبار سریع، صحیح، دقیق و امید آفرین در جهت رفع شبهات اقشار مختلف مردم و مبارزه با تحریفات دشمنان است.

سال گذشته ۲۱ هزار دروغ و شبهه تنها توسط رسانه های معاند منتشر شد
مرتضی کارآموزیان، رییس سازمان بسیج رسانه کشور در نخستین رویداد رسانه ای «جام امید » خوزستان از انتشار  ۲۱ هزار دروغ و شبهه توسط چهار رسانه معاند خارجی در سال گذشته خبر داد که موجی از ناامیدی را در کشور رقم زدند.
کارآموزیان در ادامه ذائقه مخاطبان ایرانی را تهدید محور دانست و معتقد است که با این خطاهای ادراکی پیشرفت های کشور، یا دیده نشده و یا با تاخیر منعکس شود.
فولاد خوزستان جزء 10 شرکت برتر دنیاست
با وجود اینکه دشمن تلاش می کند با انتشار اخبار جعلی در بخش صنایع، انتشار تصاویر دروغین از بسته شدن آن‌ها و بیکاری کارگران بذر نا امیدی را در جامعه بگستراند اما صنایع و شرکت های بزرگ استان خوزستان در ملی‌سازی و کیفی سازی تولیدات قدم های ارزنده ای برداشته‌اند.
علی محمدی، مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از ایجاد دو میلیون فرصت شغلی و ارزآوری فراوان توسط این شرکت سخن گفت و صنعت فولاد را به عنوان یکی از مولفه های اصلی توسعه کشور دانست.
به گفته محمدی شرکت فولاد اکسین تنها شرکت در خاورمیانه است که وظیفه تولید و تأمین برق را دارد و جزء ۱۰ شرکت برتر دنیا است و جوانان در فولاد اکسین در هشت ماهه امسال موفق شدند حدود ۲۵ درصد رشد تولید را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ارتقاء دهند.

خوزستان، شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور
شرایط ویژه خوزستان، این استان را به شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور تبدیل کرده است. بزرگ‌ترین میادین نفت و گاز خاورمیانه و جهان، صنایع پتروشیمی، نیروگاه های متعدد، تاسیسات فولاد و ذوب آهن، مزارع کشت و صنعت، دسترسی به آب‌های آزاد و بین‌المللی، رودخانه‌های پرآب کارون، کرخه، دز و … همگی ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی هستند که در کمتر استانی از کشور نظیر آن را می‌توان یافت.
پالایشگاه آبادان، مرکز صنایع پخش نفت و گاز خوزستان، پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی ماهشهر، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان و سایر صنایع مانند کارخانه آرد اهواز و شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، تنها مثال‌هایی از صنایع بزرگ این استان هستند. صنایع کوچک و کارگاه‌‌های نجاری، آهنگری و … متعددی نیز در این استان مشغول فعالیت هستند. چرخ صنعت و اقتصاد ایران با تلاش‌های شبانه‌روزی مردم غیور خوزستان و پرسنل متعهد این صنایع می‌چرخد و بخش اعظم درآمد کشور (حدود ۸۰%) از این استان زرخیزتامین می‌شود.

  #شهید_محمود_صارمی
#پیشرفت_خوزستان
#پیشرفت_ایران
#لیگ_رسانه_امید
مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا