مردم برای تهیه بلیت اربعین به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درگاه فروش بلیت اربعین آژانس‌ها و سایت‌های هواپیمایی هستند بنابراین مردم برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند.

 بصیرت نو خوزستان: محمد حبیب‌الهی مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به آخرین وضعیت عملیات اربعین در فرودگاه‌ها، آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به عملیات اربعین در فرودگاه‌ها از طریق روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه تصریح کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات به هیچ عنوان برای تهیه بلیت در فرودگاه‌ها حاضر نشوند و بلیت‌های عتبات عالیات را از آژانس‌ها یا سایت‌های فروش بلیت هواپیما خریداری کنند.

وی افزود: مردم از طریق سامانه ۱۹۹ و مراجعه به سایت رسمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی www.airport.ir می‌توانند در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به عملیات اربعین در حوزه فرودگاهی قرار بگیرند.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه‌های عامل اربعین ۱۴۰۲، گفت: با انجام عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور تمامی فرودگاه‌ها از آمادگی کامل جهت برقراری پروازهای اربعین و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) برخوردار هستند.

حبیب‌الهی گفت: با تخصیص اعتبارات لازم، موانع پیش‌روی فرودگاه‌های عامل اربعین برطرف شده و به‌زودی شاهد برپایی عملیاتی در شأن زائران حسینی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: عملیات اربعین از ۲۷ مرداد آغاز و ۲۵ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها در این عملیات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا