فرمانده سپاه خوزستان: شهرستان ایذه به توجه ویژه نیاز داردکد خبر

به گزارش پایگاه خبری بصیرت نو ؛ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: شهرستان ایذه نیاز به توجه ویژه دارد و برای حل مشکلات مردم این منطقه باید مصوبات مربوط به بهبود و توسعه زیرساخت های شهرستان با جدیت پیگیری شود.
سردار حسن شاهوارپور در نشست بررسی مصوبات شهرستان ایذه در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: بخشی از مشکلات این شهرستان با دیگر شهرستان‌ها مشترک است، همچون موضوع معیشت، بیکاری و بخشی دیگر چالش ها، به خود این شهرستان اختصاص دارد.
وی گفت: مدیران و مسئولان باید به طور شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به مردم غیور و ولایتمدار شهرستان ایذه تلاش کنند.
سردار شاهوار پور افزود: شاید فاصله جغرافیایی این شهرستان از مرکز استان باعث شده تا خدمات‌رسانی به شایستگی انجام نشود.
فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد: باید از مسئولان کشوری برای حضور در ایذه و بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان از نزدیک دعوت شود.
رفع مشکلات شهرستان ایذه نیاز به عزم ملی دارد
در ادامه این نشست امام جمعه شهرستان ایذه بیان کرد: برای رفع مشکلات اصلی شهرستان ایذه توجه و عزم ملی نیاز است.
حجت الاسلام سید میثم موسوی افزود: برای افزایش رضایتمندی مردم در این شهرستان باید ارتباط مدیران با مردم قوی‌تر شود و جهاد تبیین در این منطقه اجرا گردد.
وی با ابراز گله‌مندی از ضعف اجرای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مردم ایذه تاسیس خانه کشتی است که تقریبا به سرانجام رسیده و به زودی افتتاح می‌شود.
امام جمعه ایذه با تاکید بر لزوم اراده ملی برای اجرای طرح انتقال آب به این شهرستان افزود: دشت حاصلخیز ایذه با اجرای طرح انتقال آب در حوزه کشاورزی بسیار متحول خواهد شد.
حجت الاسلام موسوی افزود: از دیگر مصوبات مهم این شهرستان اختصاص پنج هزار میلیارد ریال از سوی بنیاد مستضعفان برای ساخت کارخانه تولید ورق آهنی است که متاسفانه انجام نشد.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای ساخت مدرسه در مناطق محروم و روستایی ایذه انجام شده ادامه داد: اما متاسفانه بسیاری از مدارس این شهرستان تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و آموزشی مطلوب ندارند.
امام جمعه ایذه بر اقدامات موثر برای ایجاد اشتغال در این شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: مردم باید اقدامات دولت را برای رفع مشکل بیکاری در این منطقه ببینند.
بر اساس اعلام استاندار خوزستان ۵۰ مصوبه حوزه‌های مختلف در شهرستان ایذه پیگیری می‌شود.

مشاهده بیشتر

admin

پایگاه خبری بصیرت نو

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا